جوک بخونید بخندید - The best of the best
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وب
من در این وبلاگ قصد جمع آوری و به اشتراک گذاشتن مطالب مفید را برای بازدیدکنندگان دارم.

لینک های مفید

جوک بخونید بخندید


.1باباهه به پسر شیطونش میگه: امروز یه مهمون میاد خونمون، که بچش یه گوش نداره


حواست باشه, نری هی بگی این بچه چرا گوش نداره , ابرو ریزی کنی.


مهمون میاد, بچه شیطونه هی نگاه میکنه به این بچه بی گوش و میگه


شما باید به این بچتون زیاد آب هویچ بدین بخوره, مهمون میگه چرا عزیزم


میگه: آخه اگه چشماش ضعیف بشه, واسه عینکش باید داربست بزنید


 


.2میدونید این کوفت که خانوما میگن یعنی چی؟


ک:کل


و:وجودم


ف:فدای


ت:تو


 


.3نهنگ چیست؟


التماس من به کامپیوتر وقتی داره هنگ میکنه!


 


.4اگر زن ها کشورها را اداره میکردند


جنگی وجود نداشت


فقط چندتا کشور با هم قهر بودند و حرف نمیزدند


 


.5به دختره میگم خونه تون کجاس؟


میگه… 3yd hahaha


میگم کجا?


میگه… 3yd hahaha


بهش میگم ناموسا متوجه نمیشم خونه تون کجاس….


میگه ای بابااااااااااااااااااا-سیدخندان دیگه …


اگه تریلی هیژده چرخ داشتم از روش رد میشدم…به همین برکت..


 


.6صبح پنجاه هزار تومن میذاری تو جیبت ، شب با 3 هزار تومن برمیگردی خونه


 مثل جنگ شده ، گردان میره ، نفر برمیگرده


 


.7مرد : زن تو بازم رفتی سه دست لباس با هم خریدی


آخه نمیگی من این همه پول رو از کجا بیارم ؟!!


زن : نه … مگه من فضولم !


 


.8همتونو میکشم


الکی مثلا من پرایدم


 


.9قبلنا دخترها تا لیسانس میخوندن یکیو پیدا میکردن !


الآن میبینن خبری نیست ارشد هم میگیرن !


هرچی کمبود شوهر بیشتر بشه ،


سطح علمی کشور بالاتر میره!!!


ادامه بدید بلکه به ژاپن برسیم


 


.10هیچ وقت باکسی که شلوارپارچه ای رو با کتونی می پوشه بحث نکنین


اون دیگه چیزی واسه از دست دادن نداره




تاریخ : یادداشت ثابت - پنج شنبه 94/5/9 | 2:19 عصر | نویسنده : aref shaban | نظر

  • paper | زرین باکس | ام جی